Reklamace

Pokud se stane, že je zboží poškozené nebo nefunkční, případně pokud došlo k poškození v průběhu dvou let od převzetí zásilky, máte možnost zboží reklamovat.

 

Postup pro reklamaci:

Stáhněte si zde pod textem formulář pro reklamaci zboží a vyplňte jej.

Zboží odešlete řádně očištěné a bezpečně zabalené společně s vyplněným formulářem a kopií daňového dokladu na adresu prodejny, která je uvedena ve formuláři.

 

Formulář pro reklamaci zboží

 

Reklamační řád

 Tento reklamační řád se vztahuje na prodej zboží společnosti BEST JEANS, s.r.o., IČO: 26819180, se sídlem Masarykovo náměstí 625, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm (dále jako "prodávající").

1 Záruka za jakost

1.1 Prodávající odpovidá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady.

2 Způsob uplatnění reklamace

2.1 Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to v kterékoliv jeho provozovně prodávajícího.

2.2 Při nákupu přes e-shop společnosti má kupující právo uplatnit reklamaci u prodávajícího formou zaslání zboží zpět na adresu Masarykovo náměstí 625, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm. Prodávající nemá povinnost uhradit náklady spojené se zasláním na uvedenou adresu prodávajícího, není-li dohodnuto jinak.

3 Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace

3.1 Záruční lhůta pro spotřebitele činí pro nové zboží 24 měsíců.

3.2 Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout do 2 pracovních dnů, ve složitějších případech do 10 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.

3.3 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu potvrdit e-mailem. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možné vůbec nebo včas uskutečnit.

4 Závěrečná ustanovení

4.1 Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 1. 2022.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení