Výměna zboží

Může se stát, že zboží, které jste si objednali, Vám velikostně nesedí, nebo jste po rozbalení zjistili, že byste měli zájem o jinou barvu či zcela jiný produkt. Na základě Vašeho požadavku se Vám pokusíme nabídnout co nejlepší alternativu na výměnu.

Na vznesení požadavku na výměnu zboží máte 14 dnů od převzetí.

 

Postup u výměny zboží:

1. Výběr nového zboží

Pokud jste si vybrali produkt na výměnu přímo na našem e-shopu, vepište jeho název a velikost do kolonky "Specifikace požadavku" v elektronickém formuláři níže.

Pokud jste na našem e-shopu nenašli vhodnou alternativu, napište do kolonky "Specifikace požadavku" v elektronickém formuláři požadavek vlastními slovy a my Vám doporučíme produkt nebo více produktů, ať už z nabídky e-shopu či ze skladových zásob, které nejsou na e-shopu nabízeny.

Při výběru nových produktů na výměnu nemusíte dodržovat cenu původního zboží. Případné rozdíly v ceně vám budou buď vráceny na váš bankovní účet, nebo vám budou doúčtovány.

 

Požadavek na výměnu zboží - elektronický formulář

Nevyplňujte toto pole:

 

2. Vrácení původního zboží

Zde pod textem si stáhněte jednoduchý formulář, vytiskněte jej a vyplňte. Ten společně s kopií faktury (daňového dokladu) přiložte ke zboží, které chcete vyměnit, a vše pošlete co nejdříve na naši adresu.

 

Formulář pro výměnu zboží

 

ZBOŽÍ NA VÝMĚNU MUSÍ SPLŇOVAT TYTO PODMÍNKY:

- musí být v originálním balení a musí být bezpečně zabaleno (originální obal nepolepujte páskou)

- v případě, že má zboží nějaké označení (visačky, nálepky), musí být ke zboží přibaleno

- nesmí být nijak poškozeno, pouze v rámci zkoušení a nesmí být jakkoliv znečištěno

- zboží na výměnu zasílejte doporučeně a podací lístek si pro jistotu uschovejte

- pokud je zboží poškozeno, postupujte podle reklamačního řádu zde a nezasílejte jej na vrácení

- zásilku se zbožím na výměnu neposílejte nikdy na dobírku (zásilky s dobírkou nebudou převzaty)